سیاست های مرکز :
ردیف عنوان سیاست ذی نفعان
1 حفظ و ارتقای استانداردهای ایمنی بیماران ، کارکنان و فراگیران
2 ارتقای سطح آموزش به بیمار بیماران ، همراهان، پرسنل درمانی و پاراکلینیکی
3 ارتقای کمی و کیفی نیروی انسانی کادر بیمارستان
4 ارتقای کیفی آموزش فراگیران در کلیه رده ها کلیه فراگیران و اساتید
5 توسعه امکانات رفاهی کلیه پرسنل بیمارستان و بیماران
7 دستیابی به بالاترین سطح استانداردهای اعتباربخشی بیماران ، کادر درمانی و اداری
8 افزایش رضایتمندی کارکنان و مراجعین مراجعین ،کارکنان کادر درمانی و اداری
9 استفاده از دانش و تکنو لوژی روز در ارائه خدمات به بیماران بیماران، کادر درمان
10 استفاده از ظرفیت های بخش خصوصی جامعه پیمانکاران و شرکت های طرف قرارداد، بیمارستان