• ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۴۰۱/۰۴/۰۷ 
  • کد خبر : ۱۵۷۹۷
جلسه مشترك ریاست محترم دانشگاه به همراهی جمعی از معاونین و مدیران دانشگاه با مسئولین اجرایی مركز آموزشی درمانی شهید رجایی

جلسه مشترک ریاست محترم دانشگاه به همراهی جمعی از معاونین و مدیران دانشگاه با مسئولین اجرایی مرکز آموزشی درمانی شهید رجایی

به گزارش مسئول روابط عمومی مرکز آموزشی درمانی شهید رجایی این جلسه در روز سه شنبه  با هدف بررسی نقاط ضعف و قوت و بررسی مشکلات و ارائه راهکار طی نشستی ۴ ساعته در سالن آمفی تئاتر مرکز شهید رجایی برگزار گردید. 

در شروع این بازدید دکتر دیدبان ریاست دانشگاه به همراهی دکتر سیدصادقی رییس حوزه ی ریاست از بخش ها بازدید کردند و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات مربوط به همکاران و بیماران قرار گرفتند .

در ادامه این بازدید مسئولین در سالن آمفی تئاتر مرکز شهید رجایی حضور بهم رساند . در ابتدا دکتر رجبی رییس و آقای اکبری نیا مدیر ضمن خیرمقدم به حاضرین به ارائه گزارشی در خصوص اقدامات اصلاحی، فرایندها ، وضعیت، نیازها و چالش های موجود ، کاهش هزینه ها و همچنین اقداماتی انجام شده در جهت پیشبرد اهداف این مجموعه طی سه ماهه اول سال و آماری از شاخص های عملکردی و شاخص های مالی ارائه دادند .

 در ادامه دکتر دیدبان ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی قزوین بیان داشتند :هدف از برگزاری این جلسات ، ارتباط مستقیم، مرور برنامه‌های آموزشی و پژوهشی، گفتگو و تبادل نظر و رسیدن به نتایج موثر در جهت بهبود و سرعت بخشیدن در ارائه خدمات مطلوب عنوان کردند .
و در ادامه ایشان اهداف دانشگاه را در حوزه آموزش و درمان بیان نمودند؛ سپس معاونین مربوطه، هر کدام در حوزه خود به بیان اهداف و برنامه‌های حوزه تحت نظارت پرداخته و پس از آن ، مشکلات و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح نمودند.

در پایان جلسه ضمن بررسی مسائل و مشکلات موجود ، تصمیمات لازم اتخاذ گردید.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.8.0
    V6.1.8.0